HARMONOGRAM SZKOLENIA DWUDNIOWEGO DLA FIZJOTERAPEUTÓW:
KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ PROBLEMY I KONFLIKTY Z PACJENTEM
I JEGO OTOCZENIEM
Organizator szkolenia |
REHA PLUS |
||||
Tytuł szkolenia |
KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ PROBLEMY I KONFLIKTY Z PACJENTEM I JEGO OTOCZENIEM |
||||
Miejsce realizacji szkolenia |
|
Termin szkolenia |
30-31.01.2014 |
||
Łączna liczba godzin szkoleniowych |
16 |
Forma szkolenia: |
warsztat |
|
|
Kolejny dzień realizacji szkolenia i jego data |
Godziny realizacji szkolenia |
Liczba godzin szkolenia |
Liczba godzin pracy Eksperta |
Ekspert prowadzący szkolenie (imię i nazwisko) |
Temat |
1 dzień |
9.00-10.30 |
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ I. Fundamenty komunikacji
|
10.30-10.45 |
Przerwa kawowa |
|
|
|
|
10.45-12.15 |
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ II. Poznanie narzędzi komunikacji zorientowanej na budowanie relacji:
|
|
12.15-12.30 |
Przerwa kawowa |
|
|
|
|
12.30 – 14.00 |
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ III. Poznanie narzędzi komunikacji zorientowanej na budowanie relacji:
|
|
14.00-14.30 |
Przerwa kawowa |
|
|
|
|
14.30-16.00 |
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ IV. Czynniki utrudniające relacje: fizjoterapeuta - pacjent i jego rodzina:
|
|
|
|||||
2 dzień |
9.00-10.30 |
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ I. Komunikacja asertywna w relacji z pacjentem i jego rodziną:
|
|
|||||
2 dzień |
10.45-12.15 |
2h
|
2h
|
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ II. Trenowanie umiejętności asertywnej komunikacji w relacji z pacjentem:
|
|
|||||
2 dzień |
|
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ III. Trenowanie narzędzi komunikacji zorientowanej na budowanie relacji:
|
|
14.00-14.30 |
||||
|
|
2h |
2h |
mgr Elżbieta Zawodniak |
CZĘŚĆ IV. Trening narzędzi komunikacji zorientowanej na rozwiązania:
|
|
RAZEM |
16h |
16h |
|
METODY SZKOLENIOWE, ich dobór do specyfiki prowadzonych zajęć:
Proponowane szkolenie prowadzone będzie w trybie warsztatowo-treningowym z wykorzystaniem najnowszych metod socjologiczno-psychologicznych.
W trakcie realizacji warsztatu stosowane są sprawdzone techniki - skuteczne w nauczaniu osób dorosłych.
NARZĘDZIA PRACY:
Poszczególne bloki tematyczne będą realizowane z zastosowaniem najnowszych narzędzi szkoleniowych:
▪ dyskusja monitorowana
▪ case study
▪ profesjonalny komentarz trenera /feedback/
Pozwala to na:
▪ weryfikację i utrwalanie posiadanej wiedzy
▪ doskonalenie umiejętności praktycznych
▪ wskazanie nowych możliwości wykorzystania zdobytych informacji
WYKORZYSTYWANE MATERIAŁY POMOCNICZE/DYDAKTYCZNE:
-
Model wyrażania siebie w pełni w relacji z pacjentem
-
Test wiarygodności
-
Mapa asertywności
-
Prezentacja