Katarzyna Ajnenkiel Łoś
Wykształcenie:
2014 - 2016 |
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Wydział Nauk o Zdrowiu, studia
podyplomowe drugiego stopnia, kierunek: Neurologopedia Kliniczna z
Wczesną Interwencją Logopedyczną
|
2012 - 2014 |
Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, studia podyplomowe,
kierunek: Logopedia z emisją głosu
|
2011 - 2016 |
Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, studia jednolite
magisterskie, kierunek: Psychologia
|
2010 - 2012 |
Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, studia
drugiego stopnia, kierunek: Pedagogika w zakresie profilaktyki i
animacji społeczno-kulturalnej
|
2006 - 2010 |
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, studia pierwszego
stopnia, kierunek: Pedagogika, specjalność: Prewencja patologii i
zagrożeń społecznych
|
Praktyki zawodowe:
- Przychodnia OTTO-PRODENT we Wrocławiu
- Wrocławskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej
- Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu Klinika
- Psychiatrii
- Przychodnia Specjalistyczno-Rehabilitacyjna PULSANTIS Sp. z o.o.
- Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
- ASTO Ośrodek Terapeutyczno-Edukacyjny
- Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi
- Przedszkole Integracyjne nr 114 w Łodzi
- Zespół Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi
- Centrum Terapii i Twórczego Rozwoju „Delfin” w Łodzi
- Centrum Słuchu i Mowy SURDUS w Łodzi
- IV Komisariat Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Doświadczenie zawodowe:
IX 2017 – do dziś | Fundacja Happy Land – psycholog, pedagog, neurologopeda |
IV 2018 – do dziś | Centrum Terapii Flaming Katarzyna Ajnenkiel-Łoś – właściciel, terapeuta |
IX 2017 – VIII 2018 |
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Aleksandrowie Łódzkim –
neurologopeda
|
IX 2015 – VIII 2016 |
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Aleksandrowie Łódzkim –
neurologopeda
|
VII 2014 – X 2017 | Therapeutica Katarzyna Ajnenkiel-Łoś – właściciel, terapeuta |
Kursy i szkolenia:
2-3.04.2011 | Kurs doskonalący: Praca z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze |
26.03.2011 | Kurs doskonalący: Zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży |
19-20.03.2011 | Kurs doskonalący: Pomoc dziecku wykorzystywanemu seksualnie i jego& rodzinie |
15.07.2010 | Warsztaty z zakresu autoprezentacji |
02-07.2007 | Kurs metody M. Montessori |
02.03.2014 | Szkolenie: W pułapce nałogowych zachowań – kompendium wiedzy o uzależnieniach behawioralnych |
10.03.2014 | Szkolenie: Kocham czytać – wczesna nauka czytania |
13.04.2014 | Warsztaty: Jąkanie wczesnodziecięce – profilaktyka, diagnoza i terapia |
14.06.2014 | Warsztaty: Dwujęzyczni uczniowie – strategie diagnozy i terapii logopedycznej |
24.06.2014 | Warsztaty: Opóźniony Rozwój Mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne |
6-8.02.2015 | Warsztaty naukowo – szkoleniowe: Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwencji współpracy z rodziną |
17-18.04.2015 | Warsztaty: Terapia ustno-twarzowa, ergoterapia w pediatrii, terapia ręki i ich wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka z zaburzeniami w rozwoju |
28-29.08.2015 | Warsztaty: Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych |
16.01.2016 | Warsztaty: Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy redukujące ból |
09.07.2017 | Szkolenie: Dziecięcy Masaż Shantala – Instruktor Masażu Shantala |
24.09.2017 | Szkolenie: Logorytmika – ruch i słowo |
16-17.12.2017 | Szkolenie: Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem |
11-13.05.2018 | Kurs Bilateralnej Integracji |
18-19.05.2018 | Kurs: Terapia ustno – twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi |
01.09.2018 | Szkolenie: Smyko-Multisensoryka |
28-30.09.2018 | Kurs: Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa |
19.10.2018 | Szkolenie: Guguhopla – od zabawy do mówienia |
20.10.2018 | Szkolenie: Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i DS. |
21.10.2018 | Szkolenie: Niemowlak u logopedy – diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja |
07.2017 – 12.2018 | Kurs: Terapia Integracji Sensorycznej wg Ayres® |
09-10.02.2019 | Kurs: Attention Autism |
16-17.02.2019 | Szkolenie z zakresu komunikacji alternatywnej – MAKATON |
13.04.2019 | Szkolenie: Diagnoza w procesie – wspomaganie dzieci z wyzwaniami rozwojowymi w wieku przedszkolnym |
14.04.2019 | Szkolenie: Ręka na warsztat – wspomaganie rozwoju dzieci z mikrouszkodzeniami w rozwoju ruchowym |
Znajomość języków obcych:
- język niemiecki - Zertifikat Deutsch
- język angielski - znajomość dobra w mowie i piśmie
Dodatkowe informacje:
Jestem osobą wytrwałą w dążeniu do realizacji celów. Posiadam zdolności organizacyjne, co pozwala mi na podejmowanie wielu wyzwań. Pragnę dalej się rozwijać, pogłębiać wiedzę i podnosić swoje kwalifikacje. Lubię pracować w zespole, jednak praca indywidualna z pacjentem daje mi także dużo satysfakcji.