POMOC - sklep, sprzedaż, obsługa zamówień
Kontakt z działem handlowym: +48 12 655-40-67 sklep@fizjoterapia.pl
Najczęstsze pytania:
- Jak kupować, jak składać zamówienia?
- Jakie są dostępne formy płatności?
- Jakie są dostępne sposoby wysyłki/odbioru towaru?
- Jak długo oczekuje się na realizację zamówienia?
-
Gdzie znajduje się salon sprzedaży?
Jak kupować?
Proponujemy Państwu kilka sposobów zakupu urządzeń i wyposażenia z naszej oferty. Poniżej przedstawiamy dostępne opcje, pozostawiamy Państwu wybór najodpowiedniejszej opcji.
Sklep internetowy
Polecamy ten sposób zakupu w związku z jego wygodną formą. Aby złożyć zamówienie należy w pierwszej kolejności dodać produkt do koszyka przy użyciu zielonej ikonki znajdującej się obok każdego produktu na liście. Aby zobaczyć listę produktów znajdujących się w Państwa koszyku proszę kliknąć ikonkę „Koszyk i kasa” dostępną tuż pod menu głównym serwisu. Następnie należy wypełnić niezbędne pola w formularzu takie jak: dane do faktury oraz wysyłki, forma płatności itp. Po wypełnieniu wymaganych danych zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia. Po akceptacji zamówienia, zostanie Państwu przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Telefonicznie lub mailowo
Tel.: +48 (12) 655-40-67 e-mail: sklep@fizjoterapia.pl
Dostępne formy płatności w sklepie internetowym:
- Przelew - przedpłata
- Pobranie - płatność przy odbiorze
- Płatność gotówką - odbiór osobisty w oddziale
- Sprzedaż ratalna - kontakt telefoniczny
Dostępne formy wysyłki/odbioru towaru
- Odbiór osobisty w salonie sprzedaży
- Wysyłka przesyłką priorytetową - Poczta Polska
- Wysyłka przesyłką ekonomiczną - Poczta Polska
- Przesyłka kurierska
- Transport firmowy Reha Plus
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia w dużej mierze uzależniony jest od rodzaju asortymentu. Standardowy czas realizacji zamówień to kilka dni roboczych.
Reha Plus Sklep Michał Lizak
ul. Tuchowska 6B
30-618 Kraków
tel. 12 655 40 67